MK ULTRA PROJESİ : AMERİKALI BİR ZİHİN KONTROL KURBANININ DENEYİMLERİ – BOB DUNKLE

AMERİKALI MAĞDUR : Bob Dunkle : dunl254

8 yıldan beri, elektro manyetik saldırılara maruz kalan amerikalı bir kurban ve bu saldırılara hedef olma ile ilgili deneyimlerini şöyle anlatıyor.

Elektro manyetik saldırıların etki alanını tam olarak tanımlamak gerekir. Eğer biz bunu yapabilirsek, etkilerin doğasını tanımlayabilen ortak bir terminoloji geliştirebiliriz.

Deneyimlerimizden edinilen bilgiler, saldırı etkilerine karşı, başarılı savunma mekanizmaları geliştirmekte bize yardımcı olacaktır.

Benim şahsen yaşadığım etkilerin bir listesi buradadır. Liste tam değildir. Ancak isterseniz siz de kendi deneyimlerinizi ekleyebilir ve bu olguları tartışabilirsiniz. Tartışmalarımız bizi daha başarılı kanıtlar bulmaya götürecektir.

1) Kafatası içinde sesler duyma deneyimlerim. Karmaşık diyaloglar halinde çoğunlukla iki üç sözcük halinde oluşuyor. Kadın ve erkek sesleri olabiliyor ve dijital bir tonda duyuluyor. Gülme, ağlama veya çığlık sesleri şeklinde de gelebilmektedir. Bazen benim sol kulağımdan dışarı taşarcasına uğulduyor.

2) Doğal titreşimler hissetme deneyimlerim. Bu meydana geldiği zaman, ayaklarımın altından zemine doğru bir titreşim yayıldığı hissi yaşıyorum. Yürümeye başladığımda titreşimler daha da yoğunlaşıyor. Düşecekmiş gibi oluyorum. Titreşim dalgaları 3-10 hertz arasındadır.

3) Birileri tarafından izlenme hissi deneyimlerim. Saldırganların sürekli benimle birlikte oldukları duygusu yaşıyorum. Onlar benim gözlerimin gördüğü her şeyi monitörlerinde görebilmekte ve benim kulaklarımın duyduğu her şeyi dinleyebilmektedir. Bana yaşattıkları etkiler ve yanıtlardan benim düşüncelerimi okuyabildiklerini hissediyorum. Onlar zihnimde başka düşüncelerin oluşmasını da sağlayabilirler. Benim yaşadığım öfke, üzüntü, kızgınlık gibi duygularımı fark edebiliyorlar ve hiçbir ortam, onların denetimini zayıflatamıyor. Onların beni doğrudan izleyebildiği ve fizyolojik sinyallerimi doğrudan idare edebildiği hissi yaşıyorum. Onlar benim çevremde meydana gelen tüm olayları izleyebiliyorlar.

4) Özel efektli sesler duyma deneyimlerim. Bu sesler kendi içimden veya dışarıdan geliyor gibi olabiliyor. Daha ilginci, bende oluşan veya çevreden kaynaklanan bir sesi kopyalayabilirler.

Duyduğum seslerin belirli bir başlangıcı ve sonu var ve saniyeler içinde oluşup bitmektedir. Tasarlanan seslerin şu formları vardır. Doğrudan beyne iletilebilmekte, dışarıdan yönlendirilebilmektedir. Bunlar bir ses kasetine kaydedilmiş dijital tonda sesler de olabilir.

5) Kullandığım cihazlarla ilgili deneyimlerim. Bu saldırılar esnasında, kullandığım bilgisayarlar, ev telefonum, teyp kasetlerim gibi cihazlarımda bozulmalar yaşamaktayım Yine apartman dairemde güç kaynaklarında bir takım sorunlarla karşılaşıyorum.

6) Vücudumda yaşadığım etkilerle ilgili deneyimlerim. Saldırılar sırasında, vücut boşluğundan yayılan bir elektriklenme ile çarpıldığımı hissederim. Bunun şiddeti 1-30 hertz arasında olabilir. Bu çarpılmalar başımda, boynumda ve kollarımda titremeler yaratır Bu çarpılmalar vücudumun farklı bölümlerinde eş zamanlı veya ayrı ayrı olabilir. Bazen bir fiske vurma veya dokunma şeklinde de oluşabilir.

7) Gözlerimde nesnelerin hareketi ile ilgili deneyimlerim. Bu esnada, gözlerimi kapadığımda hatta açık iken hareket eden nesneler veya uçuşan noktalar görürüm.

8) Ev ve cep telefonuma garip ve bir anlam ifade etmeyen mesajlar veya çağrılar gelmekte ve bunlar tamamen moral bozmak amacıyla yapılmaktadır.

9) Vücudumda, özellikle kol ve bacaklarımda istemsiz refleks hareketler ve kas krampları yaşama ile ilgili deneyimlerim.

10) Yorgunluk, bulantı, kusma ve baş ağrıları gibi biyolojik etkiler yaşama . deneyimlerim. Yemek yeme, kitap okuma gibi rutin işlerde dahi yorulurum. Gece uykularım 3-4 saatlik düzensiz uykulardır.

11) Onlar tüm vücut kaslarımı hatta ağız ve dudaklarımı hareket ettirebilmekte nefes alma gibi tüm iç organlarımı etkileyebilmekte, olağan dışı ses efektleri yaratabilmektedir.

AMERİKALI KURBAN, KENDİNE YAPILAN SALDIRILARI BU ŞEKİLDE İFADE ETMEKTEDİR. TERCÜME EKSİKLERİNE KARŞI, YAZININ İNGİLİZCE METNİ AŞAĞIYA ÇIKARILMIŞTIR.

ZİHİN KONTROLÜ MAĞDURLARININ DİĞER İLGİNÇ MESAJLARINI AŞAĞIDAKİ VEB ADRESLERİNDE BULABİLİRSİNİZ.

İLGİLİ LİNKLER :

http://groups.yahoo.com/group/mcforums/

http://tech.groups.yahoo.com/group/mindcontrolresearchforum/

Bir Cevap Yazın

